אזור התעשייה כפר ויתקין
מבצע אפריל משגע בברומו עיצובים! 15% הנחה על כל האתר!

טיפים לבחירת רהיטים מעוצבים לבית

מאחורי עיצוב נכון יש אמירה שבנויה מבחירה נכונה של אביזרי הרהוט: מערכת ישיבה מושלמת, שידה מעוצבת, כורסה מדליקה, פינת אוכל מזמינה… אז איפה מתחילים? ובכן, ההתחלה כמובן תלויה בצורך ובמטרות. נעבור כאן על כמה דברים שיש לתת עליהם את תשומת הלב שלכם לפני רכישת ריהוט מעוצב לבית.

איך לבחור רהיטים נכון?

בחירת קו עיצובי – הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבחור סגנון וקו עיצובי ומכאן להתאים לו את הריהוט ואת  שאר האלמנטים. אנו נרצה לחפש פריט שמעוצב לטעמנו, ויחד עם זאת נחפש להתאים את הרהיט לאופי וסגנון הבית כולו על כלל האלמנטים העיצוביים שבו, כדי שישתלב בו בצורה הרמונית. כך למשל, אם הבית מעוצב בקווים מודרניים וחדשנים, שידה מעוצבת בסגנון מסורתי עשויה להיות לא המתאימה ביותר. בדרך כלל המסר העיצובי סובב סביב נושא מסוים. עיצוב מודרני ויוקרתי, מינימליסטי נקי או וינטאג' כפרי? כדאי להתרשם ולבדוק סגנונות שונים לפני שתבחרו סופית.

מידות – כדאי תמיד לבצע מדידות של הרהיטים בחנות ועם הממדים הללו "למדוד" על החדר המיועד. קחו את הנפח, הרוחב והגובה של הרהיט ובידקו את ההתאמה במקומות השונים בבית. פרט קטן אך חשוב אחר הוא דווקא מידת הדלת בבית – דלת צרה עלולה להוות מכשול עבור רהיטים להיכנס לבית, לכן כדאי לבדוק את מידות הדלת וייתכן כי יהיה צורך לבצע שינויים.

חומרי הגלם – אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת הוא חומרי הגלם מהם יוצר הרהיט. כדאי לבחור ריהוט מחומרי גלם איכותיים ועמידים שישמשו אתכם נאמנה שנים קדימה – יחד עם זאת חשוב לא פחות להבין מה הצורך שלכם מהרהיט ולבחור בהתאם, תוך התחשבות באפשרויות הכלכליות שבידיכם. ריהוט באיכות גבוהה מיוצר בדרך כלל מחומרים עמידים – עץ מלא או פורניר, כלומר עץ פחות יקר מכוסה בגימור מעץ מלא. בריהוט זול יותר ישנו שימוש בסיבית – זהו שילוב של עיסת עץ, פלסטיק ושרף. הסיבית עמידה פחות ולכן גם זולה יותר. גם איכות הבניה בעץ איכותי תהיה טובה הרבה יותר מזו שנעשית באופן תעשייתי בחומרים זולים יותר.

מי גר בבית – ברכישת ריהוט לבית אנו נרצה להתחשב בבאי הבית ולבחור את הריהוט בהתאם. כך, לחדר השינה של הילדים נרצה להבטיח רהיטים עמידים שניתנים לחיזוק בקיר. בעלי חיות המחמד יחפשו רהיטים עם בד קל לניקוי ושאינו מציג מדי את הפרווה או הלכלוך. אנו ממליצים תמיד להגיע להתרשם ואף להתרווח בריהוט שאתם שוקלים לקנות ולהרגיש שלפני הכול נוח ונעים לכם, ושהעין נהנית להביט על הסגנון הנתון.

מיטות ילדים מעוצבות מעץ מלא ניתן למצוא בעץ וצבעים

חברת/חנות הרהיטים – מומלץ מאוד לבדוק את אמינות ושם החברה ממנה תרצו לרכוש את ריהוט לבית שלכם. סעיפים כמו עמידה באחריות ושרות לקוחות טוב הם בגדר חובה בחוויית קניה נעימה נטולת כאב ראש.

התחלת שיחה
צריכים עזרה?
היי איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן