אזור התעשייה כפר ויתקין
מבצע אפריל משגע בברומו עיצובים! 15% הנחה על כל האתר!

מבצעי רהיטים 2021

בית יפה ומעוצב מתחיל במחשבה הנכונה על הכיוון והקו העיצובי שאנחנו רוצים לבחור בהם. אם אתם יודעים מהו הסגנון המועדף עליכם בוודאי כבר אספתם לכם שמות של חנויות ואתרים לקנות מהם את מה שאתם צריכים. אם אתם מחפשים את הסגנון הטבעי, הפראי והמעניין אתם נמצאים במקום הנכון וכל מה שנותר הוא לנצל בחוכמה מבצעי רהיטים ומחירים נוחים בתקופה זו של השנה. האביזרים והרהיטים שתמצאו יהיו הדבר הנכון לכם ויחד תוכלו להשלים את המראה המעוצב של הבית בצורה הרמונית ומשתלבת.

מה אפשר למצוא באתר המבצעים המיוחדים?

בדף זה תמצאו פריטים מיוחדים שתוכלו לרכוש במחירים מאוד כדאיים משום שהם עשויים מחומרים טבעיים של עץ ורטאן באיכות הגבוהה ביותר. הקווים שלהם קלאסיים ואלגנטיים ואתם יכולים לשלב אות עם כל סגנון אחר או להציב אותם בפני עצמם כפריט יוצא דופן ואקסקלוסיבי שמושך אליו תשומת לב משום שהוא מרשים. הכורסאות שמוצעות במחיר מבצע הן כורסאות בעבודת יד, כורסאות מעוצבות בנוחות המרבית לפי מבנה הגוף שלכם והן מיועדות להנעים לכם את הזמן. אביזרי הנוי משתלבים היטב בכל חדר בביתכם ואתם יכולים להציב אותם בכל נקודה כדי להוסיף את האסתטיקה שלהם למראה הכולל.

כורסאות נוחות ומעוצבות

שני סוגי הכורסאות שמוצעים לכם כעת במבצע הם כורסת ישיבה נוחה שמשתלבת גם בכורסאות אחרות עם שני מושבים או בספות מאותו קו עיצובי קלאסי ונקי. הכורסאות האלה מתאימות למי שאוהב קווים פשוטים ואלגנטיים עם טאץ' של רטרו ומראה וינטג'י, ולכן הן גם אינן מאבדות מהאופנתיות שלהם עם הזמן. הן בעלות מראה מעודכן ונכון גם לעתיד משום שהדגם הזה תמיד יהיה פופולרי ומבוקש. לצדן אפשר למצוא כורסאות טלוויזיה מדגם מאוד מבוקש שגם חזר לייצור בשל כך. יחד עם הכורסה תמצאו גם הדום נוח לרגליים. אלה כורסאות טלוויזיה בנויות לפי מבנה הגוף שלכם ולכן גם מספקות מנוחה טובה והירגעות לכל השרירים והאיברים, כורסה מושלמת לשעות שלאחר שעות העבודה והלימודים. שעות שבהן יושבים עם כל המשפחה ונהנים מהפנאי. הצבעים השונים מתאימים לכל טעם ולכל סגנון עיצוב ואפשר להציב אותן לא רק בסלון כי אם גם בחדר השינה או בחדר העבודה, ובכל מקום שבו יש לכם זמן לשבת ולקרוא מעט לפני השינה.

אקססוריז לבית שהם אמנות

אקססוריז הוא מילת מפתח לא רק במראה השלם שלובשים אלא גם במראה השלם שמלבישים לבית. במקרה הזה, יש קו עיצובי מאוד מובהק ומרשים שהחנות מציעה לכם כדי לקבל את המכלול – בית טבעי מחומרים מעולים ובמראה נקי ומסוגנן כשהפריטים השונים הם לא מלוטשים מדי ונותנים מקום לדמיון. הקערות והאגרטלים עשויים מחומרים כמו חרס טרקוטה או כיורים מבזלת. החומרים האלה כל כך ייחודיים שאתם יכולים להיות בטוחים שלא תמצאו כאלה בשום מקום. העיצוב שלהם ייחודי לחנות ומקנה לכל בית את המראה יוצא הדופן מבלי שתצטרכו להעמיס בפריטים. מספיקה מראה גדולה מהחומרים המעניינים או בצבעי שחור לבן כדי להפוך את חדר הכניסה או את חדר הרחצה שלכם לחדר ייחודי שנראה אחרת לגמרי מכל חדר אחר. כל עיצוב פנים צריך את הפריט הזה שמרכז תשומת לב והופך את החדר למשהו שאי אפשר להתעלם ממנו, וזהו קו המוצרים בחנות שמוצע לכם כעת במחירי הנחה. אפשר לומר בוודאות שהאקססוריז האלה הם חפצי אמנות חד פעמית שיכולים לעשות מכל חדר גלריה קטנה ומרשימה.

שטיחים ואגרטלים מחומרים יוצאי דופן הפריטים שמייבאים בחברה זו מביאים את ההרמוניה לבית בעיקר בזכות העיצוב אבל גם החומרים המעניינים שאינם שגרתיים. שטיחי טיק אמיתי וטבעי המיוצרים בעבודת יד באינדונזיה הם הפריט המפתיע ביותר שתוכלו להכניס הביתה. השטיחים האלה נראים ומתפקדים כרצפת עץ טבעי, מעין פרקט קטן ומוגבל שעליו כל רהיט נראה מצוין. מסגור החדר בשטיחי טיק ייחודיים אלה נותן לכל חדר נופך שונה לגמרי מהמראה הרגיל של שטיחי בד. השטיחים באים בכמה גדלים והצבעים הטבעיים שלהם מאירים את החדר ומוסיפים למראה של כל רהיט שתבחרו להניח עליהם. הם גם משלימים את מראה האקססוריז הכפריים בצורה הרמונית ביותר. יחד עם מראות בגדלים שונים ולהן מסגרות ברזל שמשמשות גם מדפים, או קונסולות עץ והדומים מיוחדים, תוכלו לעצב חדר מרהיב לעין.

https://youtu.be/ZYW9dshrYxc
התחלת שיחה
צריכים עזרה?
היי איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן