מרץ לוהט בברומו עיצובים! 15% הנחה על כל האתר!

מראות מעוצבות בסגנון אינדונזי

אנו בוחנים את השתקפותנו כבר כ-6000 שנה – זה הזמן שהמראה מלווה אותנו בפרקי ההיסטוריה שלנו. אולם אם אתם מרבים לצפות בתוכניות עיצוב או לעיין בקטלוגים, ודאי שמתם לב שעל המון קירות מראות משמשות כיום כפריט עיצובי דקורטיבי מרכזי. החומרים השונים, הדגמים העשירים, הגדלים והעיצובים מעניקים לנו אפשרויות בחירה מרובות. נבחן כמה מהאפשרויות הללו ושימושיהן.

שימוש יצירתי במראות מעוצבות בבית

משחקי אור – מראות הן דרך מצוינת להערים על העין, ולתת אשליה של מרחב גדול ובהיר יותר מכפי שהוא באמת. מעצבים רבים ממליצים להציב מראה מאחורי מקור אור. בין אם זה מאחורי נברשת או מנורת לילה — מראה תסייע למקסם את האור, זה שימושי במיוחד בחדרים שאינם מוארים היטב. אפשר ליצור אפקט דומה אם מעמידים מראה ליד מקור אור טבעי, כמו חלון, ובכך חוסכים שימוש בגופי תאורה נוספים. המראות עצמן מתפקדות קצת כמו חלונות בכך שהן משקפות נוף כלשהו ובכך גורמות לחדר להראות גדול יותר. כאן רק צריך לבחור נכון את מיקומן ולוודא שהן אכן ישקפו מראות הנעימים לעינינו או נקודת מבט מעניינת. יש לכם חלון עם נוף מקסים? שכפלו את הנוף בכך שתתלו מראה גדולה על הקיר מולו. באופן דומה ניתן להאיר ולהכניס צבע בחדרי שינה חשוכים, כניסות צרות ועוד פינות ביתיות שדורשות הארה. מאידך, התקנת מראה בתוך גומחה תגביר את תחושת העומק שלה.

נגיעה של מעצב – כל מעצב פנים יגיד לכם שמה שמשדרג את הבית הן התוספות הקטנות, ולכן מומלץ לרכוש חפצים ואקססוריז ייחודיים להלבשת הבית שיכולים ליצור עניין חדש ואפילו קריצה בחלל.

מראות ארוכות או רחבות יגדילו ויזואלית את החלל ויוכלו להחליף תמונת קיר, מראות מלבניות ומרובעות יעניקו לחלל הבית נגיעה קלאסית, ואילו מראות עגולות יתפסו משמעותית פחות מקום מכל צורה אחרת וימשכו את תשומת הלב – יש משהו בצורות העגולות שנעים לנו לעין. משחק במספר מראות מעוצבות בגדלים שונים יוכל ליצור פינה אומנותית של ממש. רוצים ליצור פינה קסומה בכניסה אל הבית, בסלון או בכל מקום? הניחו משטח של מראה על השידה והעמידו עליו אביזרים מעוצבים כמו פמוטים, אגרטל מיוחד, פסלים קטנים ועוד. המראה שיתקבל ישדרג כל פינה וכל חדר.

ומה עם השוליים? גם כאן העיקרון המנחה יהיה התאמת עיצוב המראה לסגנון הכללי של הבית. עיצוב פשוט יתאים לרוב סגנונות העיצוב, אך אם יש לכם ריהוט עתיק או מעוצב יותר, מסגרת מורכבת עשויה להתאים כאן מאוד ותעניק את השדרוג העיצובי היוקרתי. אם אתם רוצים דווקא ליצור רושם מעניין ולהביע אמרה ייחודית -נסו לשלב בין חומרי גלם שונים, כמו למשל עץ וברזל. צורות לא סטנדרטיות ישתלבו נהדר ויפתיעו את העין בתוך סגנון מינימליסטי ומתוחכם. מראה במסגרת יוצאת דופן היא אלמנט עיצובי העומד בפני עצמו. את צבעי המסגרת נוכל להתאים לאביזרים אחרים במרחב ולייצר בעזרתם מארג הרמוני.

בין אם בחרתם במראה על כל הקיר לאפקט דרמטי במיוחד, במסגרת פורצת גבולות למשיכת תשומת לב או בצורה ייחודית כיצירת אמנות – כבר לא בשל הפרקטיות לבדה.

העגלה שלי0
אין מוצרים בעגלה :(
המשך בקניות
0
התחלת שיחה
צריכים עזרה?
היי איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן