אזור התעשייה כפר ויתקין
מבצע אפריל משגע בברומו עיצובים! 15% הנחה על כל האתר!

סולמות עיצוביים כפריט משלים לבית

כפי שהג'ינס עשה את דרכו מפריט בגדי פועלים פשוט לצמרות האופנה המובילות, כך גם הסולם עבר בשנים האחרונות הסבת מקצוע והפך היום לפריט עיצובי בבית, ולא לטיפוס בלבד – גם שימושי וגם משדרג את מראה הבית. הסולם נוצר במטרה לאפשר לנו להגיע בקלות למקומות גבוהים ואילו בשנים האחרונות הוא הולך ומתרחק משימושו הפרקטי המקורי לשימוש חדש ופרקטי לא פחות. דווקא צורתו הפשוטה מאפשרת משחק עם הסולם ופותחת בפנינו מגוון אפשרויות שימוש חדשות. החל ממתלה מגבות ועד לגוף תאורה תלוי, הסולם אכן מקפיץ מדרגה בעיצוב הבית. היכן להציבו, תשאלו – בסלון? בחדר שינה? אולי בחדר העבודה או באמבטיה? במקרה הזה כל התשובות נכונות.

מספר רעיונות לשימוש בסולמות עיצוביים

  • בחדר האמבטיה – הפיכת הסולם למתלה מגבות הוא אחד משימושיו הנפוצים ביותר. ניתן למקם אותו בחדר הרחצה לתליית מגבות או עציצי נוי.
  • בחדר הארונות או בחדר השינה סולם יכול להוות פתרון מוצלח לאחסון תלוי של נעלי עקב, תיקים, צעיפים ושרשרות שנמצאים בשימוש יומיומי. אפשר לתלות על הסולם מתלה בגדים ובכך להפכו לסניף המשך של הארון שלכם (או לחלופין לחבר שני סולמות ולבנות מהם מתלה בגדים רציני יותר) . דברים נוספים שאפשר לתלות עליו הם חפצי נוי, עציצים, מסגרות תמונות תלויות (פשוט מאוד להכין ומיוחד מאוד מבחינה עיצובית). סולם דרגשים הופך בקלות לשולחן צד למיטה או שידה חדשה לעציץ.
  • אזור הכניסה –  אם להציב אותו מאחורי דלת הכניסה בבית, תוכלו לתלות עליו מטריות, מעילים, צעיפים ואת הנעליים לשים למטה. באם אין לכם מבואה, תוכלו ליצור את ההפרדה הזו על ידי הצבת סולם. זה ייצור הפרדה וכניסה רכה יותר לבית.
  • דקורציה לקיר בסלון – תוכלו ליצור מהסולם ספריה או מדפים לאחסון אוסף הספרים האהוב שלכם. אפשר לקבע את הסולם לקיר אנכית או במאוזן ולהניח את הספרים בין שלבי הסולם– הכל הולך ותלוי רק בכם.
  • תוכלו לייצר פינת עטיפה למתנות – פשוט תלו את ניירות העטיפה הגדולים, שתמיד מתקפלים ומתקמטים, על שלבי הסולם, שימו מספריים ונייר דבק והרי לכם פינת האריזה הביתית.
  • גוף תאורה – רעיון יצירתי במיוחד לשילוב הסולם בעיצוב הבית הוא לתלות אותו על תקרה. באופן הזה, ניתן לתלות עליו מנורות ועששיות וליצור גוף תאורה ייחודי. לשדרוג המראה אפשר ללפף על הסולם צמחים וקישוטים נוספים שיגרמו לכולם להרים את הראש.

כמובן שתמיד אפשר להשתמש בו בשימושו המקורי – לעלות ולרדת. לדוגמא, הסולם יהווה פתרון זול למדרגות לעליית הגג. רק נא לוודא את המשקל המותר מול החנות המוכרת!

אלו היו רק כמה מהשימושים הנפוצים יותר שאפשר לייצר עם סולם ביתי פשוט. קיימים עוד אלפי שימושים יצירתיים לפריט הזה – פשוט נסו וראו בעצמכם. כך שלהבא אם תחשבו על פתרונות אחסון או שדרוג עיצובי, תוכלו להיעזר בסולם בתור אפשרות אוורירית שלא תופסת מקום ובת בבת מוסיפה אווירה לחלל החדר.

התחלת שיחה
צריכים עזרה?
היי איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן