אזור התעשייה כפר ויתקין
מבצע אפריל משגע בברומו עיצובים! 15% הנחה על כל האתר!

פינת ישיבה למרפסת

פינת ישיבה למרפסת, רעיונות עוצרי-נשימה להפיכת הרגיל ליוצא דופן

לעתים קרובות מתעלמים ממרפסות בגלל חוסר המקום ובסופו של דבר הן הופכות לאזור אחסון בלבד של חפצים לא רצויים. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד אתה יכול לנצל את הפוטנציאל העיצובי של המרפסת שלך ולהפוך אותה מלמעלה למטה עם כמה רעיונות ישיבה מדהימים למרפסת.

מרפסות דירות, גדולות או קטנות, יכולות להיות מעוצבות בצורה אופטימלית שכן הדבר היחיד שדרוש הוא חוש הסגנון האישי שלכם וקצת דמיון. הכל מתחיל ונגמר ביצירת האיזון המושלם בין תפקוד וצורה. חלקינו עשויים לאהוב הרבה ירוק בחלל בעוד שחלקינו עשויים לאהוב כיסאות נעימים ושולחן קפה חמוד במקום.

פינת ישיבה למרפסת

איך לעצב פינת ישיבה למרפסת?

לכן, זה רק הגיוני שכדאי לזכור כמה עצות עיצוביות כדי להוסיף קסם ייחודי למרחב המחיה החיצוני שלך ולהמיר אותו למקום מפלט שליו.

איך לעצב פינת ישיבה במרפסת?

בעת תכנון המראה הכללי של מרפסת הדירה שלך, שקול כמה גורמים חשובים שכן כולם תלויים זה בזה. והם:

מקומות ישיבה וריהוט, פינת ישיבת למרפסת

מקומות ישיבה וריהוט

מרפסת פשוטה תמיד אינה שלמה ללא פינת ישיבה מעץ מתאימה. אם אתם מתכננים פשוט לשבת, להירגע ולשתות כוס קפה או לקרוא ספר אז תוכלו לשלב אפשרויות ישיבה נוחות כמו ערסל, כסאות נוח או כורסה יחד עם שולחן קפה. זה יצור אווירה מרגיעה ורגועה באזור. אתה יכול גם ללכת על ריהוט מובנה, רב תכליתי או מתקפל שאינו תופס הרבה משטח הרצפה כאשר אינו בשימוש, כמו פינת ישיבה מעץ טיק, פינת ישיבה מבמבוק, כיסאות או שולחנות מתקפלים.

פינת אוכל למרפסת

כאשר מתכננים מרפסות קטנות, הקפידו תמיד על פרופורציה, כך שאף אחד מהאלמנטים לא ייראה לא במקום ולא יגבר על השני. כמה חומרים חסינים בפני מזג אוויר שיכולים לשמש לישיבה ורהיטים במרפסת הם כיסויי פלסטיק דוחים מים, נצרים מזויפים ועץ טיק אטום או ארז. בדוק עוד רעיונות לעיצוב ריהוט למרפסת חיצונית כאן.

תאורה טבעית ומלאכותית

תאורה, טבעית או מלאכותית, היא מרכיב חשוב להחדיר חמימות וביתיות למקלט הפרטי שלכם. בחר אורות מחרוזת ניידים, עששיות, פמוטים, פנסים עומדים, השתמש יותר באור צהוב ולא באור לבן שכן גוונים בהירים רכים וחמים יותר מושכים פחות חרקים.

פריטים דקורטיביים

התאם אישית את אזור המרפסת שלך על ידי התקנת כמה אקססוריז כמו אגרטל ענפים שנבחר בקפידה או סטנד אבסטרקט כדי להוסיף אלמנט של עניין ועומק לאזור. תכנן אסטרטגית את הנושא הכולל של המרפסת שלך ואז קנה/ארגן פריטי עיצוב בהתאם. היכנסו לדף כלי בית מעוצבים שלנו והציבו פריטי עיצוב חמודים כמו קערת עץ טיק מלא, אדניות מפוארות ודברים נלווים כדי להאיר את האווירה.

צמחים ופרחים ירוקים

הכנס קצת ירק ושפע של צבעים במרפסת שלך על ידי הצבת עציצים ופרחים המתאימים לתנאי מזג האוויר הרווחים. הם ממריצים במהירות את החלל ויוצרים אווירה מרגיעה. התקן תכונות מים קטנות מדהימות כמו מזרקה חיצונית קטנה וניידת כדי לשפר את הפשטות של מרפסות קטנות. תלו אדניות אמתיות לאורך מעקה המרפסת כדי להגביר את המשיכה ברחוב של הבית שלכם.

התחלת שיחה
צריכים עזרה?
היי איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן