אזור התעשייה כפר ויתקין
מבצע אפריל משגע בברומו עיצובים! 15% הנחה על כל האתר!

שולחן סלון עגול זה עולם אחר

לפעמים הלא קונבנציונלי הייחודי שרוצים להוסיף לעיצוב הפנים של הבית שלכם הוא דווקא פשוט מאוד ומתקבל על הדעת. כולנו מכירים את הצורות הרגילות שבהן אנחנו מזמינים וקונים רהיטים לבית. יש כמה פריטים שיכולים להיות שונים מהרגיל ובזאת אנחנו מחדשים לא רק את החדר אלא לגמרי את האווירה. כזה הוא פריט כמו שולחן סלון שאפשר למצוא בשלל עיצובים וכעת גם כאן, בעיצוב שמתאים לכל סגנון של הסלון שלכם.

מה חשוב לדעת על עיצוב הפנים של הסלון שלכם?

סלון הוא חדר המשפחה וחדר האירוח הראשי ואנחנו רוצים לעצב אותו כדי שיתאים לתפקידו. בהתאם לכך, אנחנו בוחרים פריטים שימשו אותנו היכ טוב למטרה זו בהתאם לנתוני החדר ולגודלו. אם יש לנו חדר קטן לא נעצור בו את הזרימה ונחסום את החלל ברהיטים גדולים מדי ואם יש לנו חדר גדול שאנחנו רוצים לרהט אותו נעשה את זה בהתאם לצרכים שלנו. נתוני החדר עצמו יכולים להוביל אותנו להחלטה אם לעצב במערכת ישיבה סלונית של שתי ספות וכורסה או להכניס לשם כורסאות וספה אחת. בזה יש לנו מגוון גדול מאוד. מה שאנשים פחות שמו לב אליו הוא שיש לנו גם מגוון ויכולת בחירה בין שולחן סלון עגול לבין מרובע או מלבני. השולחן העגול אמנם לא היה אופנתי עד השנים האחרונות משום ששימש אותנו בעיקר בפינת האוכל, אבל היום אפשר לראות יתרונות רבים גם לצורה זאת באמצע הסלון.

למה מתאים שולחן סלון עגול?

בחירת שולחן צריכה להתאים לחלל הסלון שבו יש רהיטים נוספים כמו כוננית, שידה, ספרייה וכורסאות. המקום הנשאר לשולחן עצמו חייב להיות מתאים לגודלו ולצורתו. החשיבות של מעגל השולחן היא שהוא מתאים לכל בחירת רהיטים שלכם. בין אם החלטתם ליצור צורת ר' בפינת הסלון, או להציב מערכת ספות שסובבות את החדר או להסתפק רק בצלע או שתיים של כורסאות, העיגול הזה מתאים לכל אחת מהבחירות האלה מבלי להשאיר חלל ריק סביבו כמו שיעשה שולחן מלבני או מרובע. הוא מתאים פרופורציונלית גם לכל הכיסאות והכורסאות שיונחו סביבו במידה שווה. המרחקים השווים של כל רהיט מהשולחן לא יוצרים את המראה הלא מאורגן וכך המעגל יוצר הרמוניה בין כל חלקי הסלון והרהיטים שבו.

מעגל מתאים לכל סגנון

לא משנה מאיזה חומר אתם בוחרים את השולחן, הוא מתאים לכל סגנון ולכל טעם. יש בו הרבה יותר רכות ועגלוליות שמשלימה הרמונית כל עיצוב. הוא קלאסי אבל גם תוסס ומודרני, הוא אלגנטי אבל יכול להיות גם אקסצנטרי ולא קונבנציונלי. הוא יכול להיות מעץ או מרטאן או לשלב גם קליעה במקום משטח מעל. הוא יכול לשלב חומרים כמו מתכת וזכוכית או מתכת וגם רטאן או עץ.  

היופי בשולחן עגול הוא שהוא ייראה תמיד הגיוני ותמיד במיקום הנכון וכשהוא עשוי מחומרים בעיצוב יצירתי הוא גם יהיה הפריט המרכזי של הסלון שלכם מבלי שתצטרכו להתאמץ למצוא עוד מוקד תשומת לב בעיצוב הפנים שלכם. אפשר לכסות אותו במפה או להניח עליו חפצי נוי, להשתמש בו גם לאכילה או להניח עליו אלבומים וספרים מעניינים למי שמתחשק לו לקרוא. יש עליו מקום לכל דבר והוא נוח מאוד משום שלא נתקעים בו בכל פינה. זה פרט חשוב מאוד להורים לילדים קטנים משום שפינות ידועות כסיכונים לילדים שמתרוצצים ועלולים להיפצע כשהן נופלים עליהן. אתם הרי יודעים שחוקי מרפי קובעים שזה תמיד קורה בפינה, כולל הברך שלכם שנתקעת כשאתם בדרך לספה.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים שולחן סלון?

שולחן הסלון שלכם הוא שולחן שישרת אתכם שנים רבות ולכן לא רק המראה שלו חשוב. מומלץ לבחור בחומרים שאתם מתחברים אליהם ובעיצוב שמדבר אליכם משום שלא מחליפים אותו בכל שנה. היצרן או היבואן חייב להיות מבית טוב וכזה שיש לו תשובות לשאלות על תחזוקה ועל מצבו ולכן כדאי גם לבחור בחברה שאתם סומכים עליה במאה אחוז. יש שולחנות שאפשר לקנות בנפרד ולהתאים לריהוט שלכם אבל אם הוא חלק מקו עיצובי מומלץ לא להפריד ביניהם, אלא אם כן אתם אוהבים מאוד את המראה האקלקטי שנראה כמו אספנות של פריטים ייחודיים לבית.

[pojo-gallery id="3703"]

התחלת שיחה
צריכים עזרה?
היי איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן